پایان نامه نقش مدیران در ارتقای سرمایه اجتماعی در آستان قدس رضوی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روش ها نقش مدیران در ارتقای سرمایه اجتماعی در آستان قدس رضوی استاد مشاور دکتر میرعلی سید نقوی بهار۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) متن […]
خرید اینترنتی فایل از خود بیگانگی بعنوان یکی از عوامل روانشناختی مرتبط با اخلاق کار
در نظام پیشهوری، رابطه موجود بین کارگر و کارفرما شخصی بود و این رابطه ایجاب میکرد که کارگر و کارفرما در مقابل یکدیگر دارای تعهدات و وظایفی گستردهتر از آنچه امروز انتظار میرود باشند. اما تولید کارخانهای در وضعیت اجتماعی همه کارگران، تغییرات اساسی بوجود آورد و بر مهارتهای پیشهای و روابط کار، اثر […]
پایان نامه : عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی – تعهد هنجاری ـ تکلیفی
عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی – تعهد هنجاری ـ تکلیفی بعد سوم تعهد سازمانی که کمتر رایج بوده ولی جای بحث دارد، تعهد هنجاری می باشد که نشان دهنده یک نوع احساس تکلیف برای ادامه همکاری با سازمان م یباشد، افرادی که دارای سطح بالایی از تعهد هنجاری هستند احساس م یکنند که مجبورند در […]
دانلود مقاله فساد و کارهای خلاف اخلاق در سازمان
یکی از مهمترین موضوعهایی که زمینه ساز بروز مشکلات متعدد برای سازمان ها در سطح جهان شده است، مشکلات ناشی از فساد و کارهای خلاف اخلاق در جوامع گوناگون است. رعایت نشدن برخی معیارهای اخلاقی، نگرانیهای زیادی را در بخشهای دولتی و غیر دولتی بوجود آورده است سقوط معیارهای رفتاری در بخش دولتی، پژوهشگران را […]
مقاله تعریف قدرت بر مبناى آثار آن
تعریف قدرت بر مبناى آثار آن راسل مىگوید: «قدرت را مىتوان به معناى پدید آوردن آثار مطلوب تعریف کرد» (راسل،۱۳۶۲: ۵۵). وى از این تعریف نتیجه مىگیرد که
قدرت یک مفهوم کلى و قابل اندازهگیرى است و مىتوان به آسانى در مورد اندازه قدرت افراد و مقایسه کمى آنها نظر داد؛ این در صورتى است […]
پایان نامه : کیفیت رابطه
کیفیت رابطه بر اساس نظر گروسبی و دیگران (۱۹۹۰)مفهوم کیفیت رابطه برگرفته از تئوری تحقیقات بازاریابی است.به علت اهمیت کیفیت رابطه در کسب و کار امروز،کیفیت رابطه برای ارزیابی درجه رضایت مشتریان و قدرت رابطه ،امری واجب و ضروری می باشد.همچنین آنان معتقدند که یک معامله موفق می تواند به یک رابطه با دوام بین […]
پایان نامه مدل تکنولوژی بروکر
۲-۳- مثلث بازاریابی خدمات مثلث بازریابی خدمات پیشنهاد می دهد که سه نوع بازاریابی وجود دارد که باید بطور موفقیت آمیزی اجرا شود تا یک سازمان خدماتی بتواند موفق گردد. همانطور که در شکل۱-۲ نشان داده شده است، در سمت راست مثلث، تلاشهای بازاریابی بیرونی قرار دارد که انتظارات مشتریان را تعیین کرده وعده هایی […]
پایان نامه مدل تکنولوژی بروکر
۲-۳- مثلث بازاریابی خدمات مثلث بازریابی خدمات پیشنهاد می دهد که سه نوع بازاریابی وجود دارد که باید بطور موفقیت آمیزی اجرا شود تا یک سازمان خدماتی بتواند موفق گردد. همانطور که در شکل۱-۲ نشان داده شده است، در سمت راست مثلث، تلاشهای بازاریابی بیرونی قرار دارد که انتظارات مشتریان را تعیین کرده وعده هایی […]
آرشیو پایان نامه – شناسایی انتظارات مشتریان
شناسایی انتظارات مشتریان در مدلهای پیشین کسب وکار عرضه کنندگان بدون توجه به خواست مشتری, کالا و خدمات را تنها با تمرکز بر امکانات و شرایط خود تولید و عرضه میکردند. از قضا بسیاری از آنان نیز موفق بودند, البته این موفقیت بیش از آن که به عملکرد آنان وابسته باشد به شرایط غیر رقابتی […]
پایان نامه مدیریت در مورد : نگرش دانش محور به سازمان[۱]
ضرورت و اهمیت مسئولیت پذیری بحث مسئولیت پذیری حرفهای در ۳۰ ساله اخیر توجه اندیشمندان و متخصصان علوم رفتاری را به خود جلب کرده
آخرین نظرات