پایان نامه گردشگری و رسانه
گردشگری و رسانه با توجه به اینکه گردشگری یکی از نیازها و فعالیتهای مهم بشر امروزی است و از سوی دیگر از آنجا که بحث پیوند بین گردشگری و رسانه، به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی عصر کنونی، رابطهای تنگاتنگ با توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع دارد و همچنین با در نظر […]
پایان نامه رشته مدیریت در مورد : محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۴-۳- محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری الف- محرکهای درون سازمانی رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده است. از نقطه نظر اقتصادی، سازمانها میدانند که حفظ مشتری ارزانتر از یافتن مشتری جدید است. آمارها نیز این مسأله را تایید مینماید. براساس قانون پارتو ۲۰% مشتریان ۸۰% سودآوری را ایجاد می کنند. در بازارهای […]
پایان نامه رشته مدیریت در مورد : محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری
۲-۴-۳- محرکهای توجه به مدیریت ارتباط با مشتری الف- محرکهای درون سازمانی رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده است. از نقطه نظر اقتصادی، سازمانها میدانند که حفظ مشتری ارزانتر از یافتن مشتری جدید است. آمارها نیز این مسأله را تایید مینماید. براساس قانون پارتو ۲۰% مشتریان ۸۰% سودآوری را ایجاد می کنند. در بازارهای […]
فایل پایان نامه : کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده
۱-۱-۱- کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده مفاهیم کیفیت خدمات و رضایت از خدمات در نوشتارها و فعالیت های بازاریابی در طول ده های گذشته مورد توجه بسیار قرار گرفته است . محققان بازاریابی مزایای رضایت و کیفیت را بسیار ستوده اند و آنها را به عنوان شاخص هایی از مزیت […]
خرید پایان نامه : جذب مشتری در بازاریابی الکترونیکی
جذب مشتری در بازاریابی الکترونیکی بازاریابی الکترونیکی یک عملکردی خاص که تنها با فروش محصولات و خدمات در ارتباط باشد نیست. بلکه فرآیندی مدیریتی است برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان سازمان و مشتری. عملکرد بازاریابی الکترونیک را میتوان در سه بخش زیر معرفی و دستهبندی کرد)روستا،۱۳۸۸). ۱ یکپارچگی: بازاریابی الکترونیک تمامی مراحل فروش […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا تئوری اقتضایی بیان می کند یک مجموعه استراتژی های جهانی وجود ندارد که برای همهی کسب و کارها یا سازمانها بهینه باشد و در نتیجه، شرایط و بافتهای محیطی مختلف نیازمند طراحی استراتژیهای متفاوت میباشند. این چارچوب نظری به نسبت تحلیل موردی، نتایجی به بار می […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا تئوری اقتضایی بیان می کند یک مجموعه استراتژی های جهانی وجود ندارد که برای همهی کسب و کارها یا سازمانها بهینه باشد و در نتیجه، شرایط و بافتهای محیطی مختلف نیازمند طراحی استراتژیهای متفاوت میباشند. این چارچوب نظری به نسبت تحلیل موردی، نتایجی به بار می […]
پایان نامه ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی ترفیع و تبلیغ مدیران سازمان های امروزی با در نظر گرفتن عواملی چند، مثل رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره به تهیه تر یکب خاصی از شیو ههای برقراری ارتباط که شامل تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروشندگی شخصی و بازاریابی مستقیم است، اقدام […]
پایان نامه ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی ترفیع و تبلیغ مدیران سازمان های امروزی با در نظر گرفتن عواملی چند، مثل رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره به تهیه تر یکب خاصی از شیو ههای برقراری ارتباط که شامل تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروشندگی شخصی و بازاریابی مستقیم است، اقدام […]
آخرین نظرات