وفاداری مشتری
وفاداری مشتری به گفته دنیس(۱۹۹۸) برنامه وفادار نمودن مشتریان اولین بار در صنعت هواپیمایی ایالات متحده امریکا با مجوز صدور فعالیت سازمان هواپیمایی در سال ۱۹۷۸ شروع شد و بر روی کنترل مرکزی خدمات گسترده هوایی تاکید داشت.در این زمان بود که بازاریابی اهمیت والایی پیدا کرد.در مناطقی که بازارها متمرکز و رقابت شدیدتر بود […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه حفظ مشتری
۲-۴-۱۳-۱- ۱- حفظ مشتری حفظ مشتری دارای دو فایده عمده میباشد: هزینههای بازاریابی شرکتها کاهش پیدا میکند. هزینه کمتری صرف جایگزینی مشتریان از
دست رفته میشود. به عنوان مثال برآورد شده است که هزینه یک شرکت تبلیغاتی در گرفتن مشتری جدید،۲۰ برابر هزینه حفظ مشتری میباشد. در انگلستان شرکتهای بزرگ دو میلیون پوند برای تحقیقات، […]
پایان نامه با موضوع بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری
۲-۴-۹- بازاریابی رابطه و مدیریت روابط با مشتری گرچه مطالعات گذشته نشانگر پیشرفت چشمگیری در تفهیم اهمیت روابط مبتنی بر مشارکت و همیاری میان خریداران و فروشندگان بوده است، (بری[۱]، ۲۰۰۴؛ کراسبی[۲]، ۱۹۹۰؛ دایر[۳]، ۱۹۸۷؛ مورگان و هانت[۴]، ۱۹۹۴؛ پالمر[۵]، ۲۰۰۰؛ شت[۶] و همکاران ۱۹۹۵). ولی دو سؤال همچنان بی پاسخ مانده است: مدیریت روابط […]
پایان نامه حفظ مشتری
۲-۴-۱۳-۱- ۱- حفظ مشتری حفظ مشتری دارای دو فایده عمده میباشد: هزینههای بازاریابی شرکتها کاهش پیدا میکند. هزینه کمتری صرف جایگزینی مشتریان از دست رفته میشود. به عنوان مثال برآورد شده است که هزینه یک شرکت تبلیغاتی در گرفتن مشتری جدید،۲۰ برابر هزینه حفظ مشتری میباشد. در انگلستان شرکتهای بزرگ دو میلیون پوند برای تحقیقات، […]
فایل پایان نامه : کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده
۱-۱-۱- کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده مفاهیم کیفیت خدمات و رضایت از خدمات در نوشتارها و فعالیت های بازاریابی در طول ده های گذشته مورد توجه بسیار قرار گرفته است . محققان بازاریابی مزایای رضایت و کیفیت را بسیار ستوده اند و آنها را به عنوان شاخص هایی از مزیت […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت کیفیت خدمات -افزایش انتظارات مشتریان
۲-۱- اهمیت کیفیت خدمات تمایل به ارائه خدمات با کیفیت نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و … ایفا می نماید چرا که کیفیت خدمات برای بقا و سود آوری سازمان امری حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار می رود. فیلیپ و همکاران (۱۹۹۳) در تحقیقات خود به این نتیجه […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت کیفیت خدمات -افزایش انتظارات مشتریان
۲-۱- اهمیت کیفیت خدمات تمایل به ارائه خدمات با کیفیت نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و … ایفا می نماید چرا که
آخرین نظرات