پایان نامه دانشگاهی : نقایص کمیتههای تحریم و ضرورت اصلاح و ایجاد ساز و کار نظارتی مستقل
گفتار دوم: نقایص کمیتههای تحریم و ضرورت اصلاح و ایجاد ساز و کار نظارتی مستقل نظر به اینکه سازوکار موجود در کمیتههای تحریم نمیتواند به نحو مقتصی حقوق بنیادین اشخاش مشمول تحریم را مورد توجه قرار دهد، ایجاد یک سازوکار نظارتی مستقل که خارج از چاچوب کمیتههای تحریم بر کار این کمیتهها و اثرات سوء […]
پایان نامه تبیین عوامل ایجادکننده تفکر نقاد در دانشکده مرجع
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه دوره کارشناسی ارشد پیوسته رشته معارف اسلامی و مدیریت بازرگانی تحت عنوان تبیین عوامل ایجادکننده تفکر نقاد در دانشکده مرجع شهریور ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از […]
دانلود پایان نامه : انتظارات دانش آموزان[۱]
انتظارات دانش آموزان راجـرز (۱۹۸۲) معتقد اسـت که انتظار معلم از دانشآموزان و کل کلاس در تشکیل جوّ کلاس نقش اساسی دارد. بـه نـظر او انتظار معلم از دانش آموزان به وی اجازه میدهد تا رفـتار آنـان را پیشبینی کند. وی معتقد اسـت رفـتار معلم برای هر دانشآموز مفهوم خاصی دارد، به عبارتی هر دانشآموز […]
دیدگاههای دانشمندان درباره عزت نفس:
دیدگاههای دانشمندان درباره عزت نفس: ازمیان نظریاتی که به بحث درباره ((خود)) ، (( تحقق خود )) ، ((خودپنداره))، عزت نفس و … میپردازند، همگی مربوط به جنبه ای مهمی از رشد شخصیت محسوب می شود نظریات بعضی از روان شناسان و نظریه پردازان انسان گرا در این مورد مهمتر و قابل بحث است. به […]
مقاله : دیدگاههای دانشمندان درباره عزت نفس- دیدگاه های((انسان گرایی))
انسان گرایی درروان شناسی معاصر جایگاه مهمی احراز کرده است، به گونه ای که گاهی در برابر رفتارگرایی، و روانکاوی از آن به عنوان دیدگاه سوم یاد می شود. این
دیدگاه در کل روان شناسی و بویژه در حوضه روانشناسی رشد و به طور خاصی در روان – شناسی رشد شخصیت، تاثیربسزایی داشته است (پترسون، […]
پایان نامه روانشناسی دانشگاهی : عزت نفس از دیدگاه های مختلف :
۲-۲-۲-۲-۱- عزت نفس از دیدگاه مازلو عزت نفس در سلسله نیاز های مازلو در ردیف چهارم هرم قرار دارد. برآورده شدن نیاز به عزت نفس به شخص اجازه می دهد تا نسبت به قابلیت، ارزشمندی و کارآمدی خود احساس اطمینان کند. عزت نفس از نظر مازلو زمانی پدیدار می گردد که فرد احساس کند […]
پایان نامه زیرساخت های تسهیم دانش
زیرساخت های تسهیم دانش توجه به زیرساختهای تسهیم دانش از سوی سازمانها و مؤسسههای آموزشی و پژوهشی و نهادینه شدن سیاستها و برنامههای مرتبط با اشتراک دانش، سازمانها را در اجرای هر چه بهتر و تسهیل فرایند تسهیم دانش یاری مینماید. در این بخش، زیرساختهای مرتبط با تسهیم دانش در سه مقوله برنامههای تسهیم دانش، […]
دانلود پایان نامه روانشناسی در مورد تسهیم دانش
تسهیم دانش کلیه فعالیت های مربوط به انتقال یا توزیع دانش از یک فرد یا سازمان به فرد، گروه یا سازمان دیگر، فرآیند انتشار یا تسهیم دانش نامیده می شود. در الگوهای سنتی، سازمان ها و افراد اغلب تمایلی به انتقال و تسهیم دانشی که از آن برخوردار بودند را نداشته و بجای اینکه به […]
دانلود پایان نامه روانشناسی در مورد ماهیت دانش سازمانی
ماهیت دانش سازمانی به طور کلی، سازمان ها دو نوع دانش دارند که به عنوان دانش پیشزمینه و پسزمینه یا دانش صریح و ضمنی شناخته میشوند. نخستین بار، پولانی (۱۹۸۵) میان دانش صریح و ضمنی تمایز قایل شد. نوناکا و تاکواچی معتقدند که امتیاز غالباً نادیده گرفتهشدهی شرکتها، مواردی هستند چون بینش ها، شهودها، گمان ها، […]
پایان نامه دانشگاهی : مدل توانمندسازی مک لاگان و نل[۱]
مدل توانمندسازی مک لاگان و نل[۱] مک لاگان و نل در سال ۱۹۹۷ یک رویکرد چندبعدی در مورد توانمندسازی کارکنان ارائه داده اند . مدل این دو
آخرین نظرات