پایان نامه حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(بازاریابی بینالملل) حفظ مشتری با رویکرد بازاریابی رابطهمند با توجه به عوامل وفاداری مشتری و رضایت مشتری(مورد مطالعه مشتریان مواد شوینده گلرنگ) بهمن ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه حفظ مشتری
۲-۴-۱۳-۱- ۱- حفظ مشتری حفظ مشتری دارای دو فایده عمده میباشد: هزینههای بازاریابی شرکتها کاهش پیدا میکند. هزینه کمتری صرف جایگزینی مشتریان از دست رفته میشود. به عنوان مثال برآورد شده است که هزینه یک شرکت تبلیغاتی در گرفتن مشتری جدید،۲۰ برابر هزینه حفظ مشتری میباشد. در انگلستان شرکتهای بزرگ دو میلیون پوند برای تحقیقات، […]
پایان نامه حفظ مشتری
۲-۴-۱۳-۱- ۱- حفظ مشتری حفظ مشتری دارای دو فایده عمده میباشد: هزینههای بازاریابی شرکتها کاهش پیدا میکند. هزینه کمتری صرف جایگزینی مشتریان از دست رفته میشود. به عنوان مثال برآورد شده است که هزینه یک شرکت تبلیغاتی در گرفتن مشتری جدید،۲۰ برابر هزینه حفظ مشتری میباشد. در انگلستان شرکتهای بزرگ دو میلیون پوند برای تحقیقات، […]
پایان نامه مدیریت : عوامل موثر بر انتظارات مشتریان
۱-۱-۱- عوامل موثر بر انتظارات مشتریان برای اینکه بتوان بر انتظارات مشتریان به نحوی موثر مدیریت کنند ابتدا باید به روش های علمی نسبت به شناخت انتظارات و منشاء و عوامل موثر آن اقدام نماید. نتایج تحقیقات حاکی است به طور کلی انتظارات مشتریان از دو منبع ناشی میشود: الف. نیازهای شخصی: به حالات روحی […]
پایان نامه مدیریت : عوامل موثر بر انتظارات مشتریان
۱-۱-۱- عوامل موثر بر انتظارات مشتریان برای اینکه بتوان بر انتظارات مشتریان به نحوی موثر مدیریت کنند ابتدا باید به روش های علمی نسبت به شناخت انتظارات
و منشاء و عوامل موثر آن اقدام نماید. نتایج تحقیقات حاکی است به طور کلی انتظارات مشتریان از دو منبع ناشی میشود: الف. نیازهای شخصی: به حالات روحی […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دسته بندی مشتریان بانکی
۲-۳- دسته بندی مشتریان بانکی هرم مشتری یکی از مدلهای مفهومی دسته بندی مشتریان است که دارای چهار سطح می باشد. ردیف پلاتینیومی: مشتریان این ردیف، بسیار سودآور و وفادار به شرکت هستند. آنهامحصولات و خدمات زیادی از شرکت خریداری می کنند. هزینه نگهداری آنان پاییناست و تبلیغات مثبت از محصولات شرکت را دهان به […]
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد دسته بندی مشتریان بانکی
۲-۳- دسته بندی مشتریان بانکی هرم مشتری یکی از مدلهای مفهومی دسته بندی مشتریان است که دارای چهار سطح می باشد. ردیف پلاتینیومی: مشتریان این ردیف، بسیار سودآور و وفادار به شرکت هستند. آنهامحصولات و خدمات زیادی از شرکت خریداری می کنند. هزینه نگهداری آنان پاییناست و تبلیغات مثبت از محصولات شرکت را دهان به […]
پایان نامه : انتظارات مشتریان:
انتظارات مشتریان: هرت لاین و فرل [۱](۲۰۰۸) انتظارات مشتری را به این صورت تعریف نموده اند: درجه ای که یک کالا و یا خدمت می تواند انتظارات مشتریان را براورده سازد(هرتلاین و فرل[۲]،۲۰۰۸).درک انتظارات مشتریان از خدمات و کالاهای موسسات و سازمان ها و همچنین چگونگی شکل گیری آن دارای اهمیت بالایی می باشد.انتظارات مشتریان […]
پایان نامه : انتظارات مشتریان:
انتظارات مشتریان: هرت لاین و فرل [۱](۲۰۰۸) انتظارات مشتری را به این صورت تعریف نموده اند: درجه ای که یک کالا و یا خدمت می تواند انتظارات مشتریان را براورده سازد(هرتلاین و فرل[۲]،۲۰۰۸).درک انتظارات مشتریان از خدمات و کالاهای موسسات و سازمان ها و همچنین چگونگی شکل گیری آن دارای اهمیت بالایی می باشد.انتظارات مشتریان […]
آخرین نظرات