دانلود پایان نامه : کمالگرایی و خستگی
کمالگرایی و خستگی وایت[۱] و اسکوایتزر[۲] (۲۰۰۰) دریافتند که کسانی که از خستگی رنج میبرند، در کمالگرایی به طور معناداری نسبت به کسانی که از خستگی رنج نمیبرند، نمره بالاتری میگیرند. آنها نتیجه گرفتند که سطوح بالای کمالگرایی می تواند نقشی چشمگیر در آغاز نشانه های خستگی داشتهباشد. آرپین-کریبی[۳]و کریبی[۴] (۲۰۰۷) دریافتند که فقط دو […]
کمالگرایی- روانشناسی ورزشی
کمالگرایی- روانشناسی ورزشی تعاریف متعددی از کمالگرایی وجود دارند. هورنی[۱] (۱۹۵۰) کمالگرایی را به عنوان استبداد بایدها تعریف کردهاست. هولندر[۲] (۱۹۷۸) آن را به عنوان شیوه طاقتفرسای فرد برای کیفیت بالاتر عملکرد، نسبت به آنچه آن موقعیت میطلبد، تعریف کردهاست. برنز[۳] (۱۹۸۰) کمالگرایان را چنین تعریف کردهاست: کسانی که معیارهایشان بالا، غیرمنطقی و دستنیافتنی است؛ […]
دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع عوامل موثر بر کمال گرایی
عوامل موثر بر کمال گرایی وراثت و عوامل زیست شیمیایی شواهد واضح و مستقیمی در مورد اینکه کمال گرایی علت ژنتیکی و زیست شیمیایی دارد، وجود ندارد(والان، ۲۰۱۳). یادگیری اگر شما کمال گرا هستید، احتمالاً در کودکی یادگرفته اید،که دیگران با توجه به کارایی شما در انجام کارها به شما بها می دهند، درنتیجه احتمالاً […]
پایان نامه : عوامل تسهیل کننده اقتدارگرایی
عوامل تسهیل کننده اقتدارگرایی در حوزه خانواده، حاکمیت اندیشه “مردسالارانه” مبنا قرار گرفته شده است. فرض ما بر این است که یکی از مبانی حاکمیت الگوی اقتدارگرا در خانوادهها در تحکیم “پدرسالاری” نهفته است و تحقیر و فرودست دانستن زن و برتر تلقی کردن مرد ابزار مناسبی برای تحمیل این الگو بوده است (کدیور،۱۳۸۱: ۲۹-۳۰ […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : عوامل مؤثر بر بازارگرایی
عوامل مؤثر بر بازارگرایی پیشزمینهها و عوامل مؤثر بر بازارگرایی، عوامل سازمانیای هستند که باعث استقرار مفهوم بازاریابی و یا مانع آن میشوند. این عوامل عبارتند از: عوامل مربوط به مدیریت عالی[۱]، پویائیهای بینبخشی[۲] و سیستمهای سازمانی۳. مدیریت عالی: مدیریت عالی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ترغیبکننده بازارگرایی در سازمانها محسوب میشود. وبستر (۱۹۸۸) […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : عوامل مؤثر بر بازارگرایی
عوامل مؤثر بر بازارگرایی پیشزمینهها و عوامل مؤثر بر بازارگرایی، عوامل سازمانیای هستند که باعث استقرار مفهوم بازاریابی و یا مانع آن میشوند. این عوامل عبارتند از: عوامل مربوط به مدیریت عالی[۱]، پویائیهای بینبخشی[۲] و سیستمهای سازمانی۳. مدیریت عالی: مدیریت عالی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ترغیبکننده بازارگرایی در سازمانها محسوب میشود. وبستر (۱۹۸۸) […]
پایان نامه مدیریت درباره : ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط برند
ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط برند تداعی های برند را می توان از طریق ویژگی های کالا، مزایای کالا، ویژگی های مشتریان و یا موقعیت استفاده کالا مشخص و تعریف کرد. برخی از نام های برند مثل سونی «گسترده» هستند و دامنه گسترده ای از محصولات مختلف را در بر می گیرند؛ در حالی […]
پایان نامه مدیریت درباره : ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط برند
ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط برند تداعی های برند را می توان از طریق ویژگی های کالا، مزایای کالا، ویژگی های مشتریان و یا موقعیت استفاده کالا مشخص و تعریف کرد. برخی از نام های برند مثل سونی «گسترده» هستند و دامنه گسترده ای از محصولات مختلف را در بر می گیرند؛ در حالی […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از […]
آخرین نظرات