پایان نامه: شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستمهای هوش تجاری با روش TOPSIS
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه مدل های تصمیم گیری چند شاخصه
تصمیم گیری چندشاخصه فضای تصمیم را گسسته تصور می کنند. هر چند که برای این مسائل جواب بهینه وجود ندارد اما با وجود گزینههای محدود از پیش تعیین شده، هدف مسئله انتخاب گزینه برتر بر مبنای شاخصهای چندگانه است. اگر چه متدهای تصمیم گیری چندشاخصه دارای تنوع تکنیکی گستردهای هستند با این حال این […]
پایان نامه مدل های تصمیم گیری چند شاخصه
تصمیم گیری چندشاخصه فضای تصمیم را گسسته تصور می کنند. هر چند که برای این مسائل جواب بهینه وجود ندارد اما با وجود گزینههای محدود از پیش تعیین شده، هدف مسئله انتخاب گزینه برتر بر مبنای شاخصهای چندگانه است. اگر چه متدهای تصمیم گیری چندشاخصه دارای تنوع تکنیکی گستردهای هستند با این حال این […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:
جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخشهایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلیترین معیارها را برای دستیابی موفقتآمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواستهای جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:
جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخشهایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلیترین معیارها را برای دستیابی موفقتآمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواستهای جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]
مدل مالکولم بالدریج:
در ۲۰ آگوست ١٩۸۷، رییس جمهوروقت ایالات متحده قانون ملی ارتقای کیفیت مالکولم بالدریج را امضا کرد. از معیارهای تعالی عملکرد بالدریج به ویژه به عنوان ابزاری برای ارزیابی، اصلاح و ارتقای عملکرد بسیار استفاده می شود. هدف اصلی برنامه ملی کیفیت بالدریج ایجاد رقابت در سطح ملی و ارتقای کیفیت از این طریق […]
پایان نامه طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاه خودپرداز
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی ( M.A) عنوان :طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاههای خودپرداز با بهره گرفتن از تکنیکهای MCDM(مطالعه موردی : دستگاههای خودپرداز شهر کرمانشاه) تیر ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)دررشته مدیریت بازرگانیعنوان :شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس تابستان۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با استفاده از روش تاپسیس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بینالملل عنوان: رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگانعنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM:زمستان ۱۳۹۱ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و
آخرین نظرات