پایان نامه تأثیر قابلیتهای سیستمهای اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت اجراییپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک عنوان:تأثیر قابلیتهای سیستمهای اطلاعاتی زنجیره تأمین بر کسب مزیت رقابتی شهریور ماه ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است […]
راهنمای مقاله : ابعاد سرمایه اجتماعی
ابعاد سرمایه اجتماعی در تحقیقات گوناگون برای سرمایه اجتماعی، ابعاد گوناگونی مورد توجه قرار گرفته است. « گروتارت و دیگران[۱]» (۲۰۰۴ و ۲۰۰۵) شش بُعد را برای سرمایه اجتماعی بیان کردهاند: ۱) گروهها و شبکهها ۲) اعتماد و انسجام ۳) کنش جمعی و تعاون ۴) ارتباطات و اطلاعات ۵) پیوند اجتماعی و شمول ۶) تقویت […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع تئوری مبادله
تئوری مبادله در دید نظریهپردازان مبادله (فایدهگرا) انسانها موجوداتی هستند که هدف و مقصود دارند. آنها هزینههای هر یک از جایگزینهای گوناگون را برای محقق ساختن اهداف مذکور محاسبه میکنند. ما موجوداتی هستیم که تلاش میکنیم تا در یک وضعیت، از یک سو منفعتی را جلب کرده و از سوی دیگر، هزینهها را کاهش دهیم… […]
پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]
پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]
پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامهریزی و اجرای پندار، قیمتگذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد (کاتلر، ۲۰۰۲: ۴۰). مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانهای است برای بهدستآوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری […]
پایان نامه مدیریت با موضوع مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامهریزی و اجرای پندار، قیمتگذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد (کاتلر، ۲۰۰۲: ۴۰). مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانهای است برای بهدستآوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری […]
پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند
جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان میباشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند میباشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعدهها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار میباشد. وابستگی […]
پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند
جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان میباشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند میباشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعدهها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار میباشد. وابستگی […]
پایان نامه مدیریت درباره : فرضیه ترکیب توزیعها MDH:
ملزومات بازاریابی رابطه مند جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و
آخرین نظرات