پایان نامه رشته مدیریت: تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد
منابع پایان نامه و مقاله در مورد تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری
تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری راه های بسیاری برای بازاریابان وجود دارد که میتوان انتظار داشت که بر روی حفظ مشتری و وفاداری مشتریان تاثیر گذار باشد.بنسل، تیلور و جیمز (۲۰۰۵) معتقدند که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری می تواند کیفیت خدمات،درک قیمت،ارزش ادرک شده توسط مشتری و گزینه دلربایی باشد.تسنگ (۲۰۰۷) میگوید که این […]
منابع پایان نامه و مقاله در مورد تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری
تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری راه های بسیاری برای بازاریابان وجود دارد که میتوان انتظار داشت که بر روی حفظ مشتری و وفاداری مشتریان تاثیر گذار باشد.بنسل، تیلور و جیمز (۲۰۰۵) معتقدند که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری می تواند کیفیت خدمات،درک قیمت،ارزش ادرک شده توسط مشتری و گزینه دلربایی باشد.تسنگ (۲۰۰۷) میگوید که این […]
پایان نامه چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا
چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا چالش اصلی مدیریت بازاریابی تکنولوژی سطح بالا از اینجا نشأت می گیرد که در این حوزه باید با قسمت تحقیق و توسعه به صورت کاملاً مشترک و هماهنگ کار کرد. در جدول شماره ۲-۵ به برخی از تفاوت های فرهنگی بین متخصصان بازاریابی و متخصصان […]
پایان نامه چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا
چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا چالش اصلی مدیریت بازاریابی تکنولوژی سطح بالا از اینجا نشأت می گیرد که در این حوزه باید با قسمت تحقیق و توسعه به صورت کاملاً مشترک و هماهنگ کار کرد. در جدول شماره ۲-۵ به برخی از تفاوت های فرهنگی بین متخصصان بازاریابی و متخصصان […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا تئوری اقتضایی بیان می کند یک مجموعه استراتژی های جهانی وجود ندارد که برای همهی کسب و کارها یا سازمانها بهینه باشد و در نتیجه، شرایط و بافتهای محیطی مختلف نیازمند طراحی استراتژیهای متفاوت میباشند. این چارچوب نظری به نسبت تحلیل موردی، نتایجی به بار می […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
رویکرد اقتضایی به بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا تئوری اقتضایی بیان می کند یک مجموعه استراتژی های جهانی وجود ندارد که برای همهی کسب و کارها یا سازمانها بهینه باشد و در نتیجه، شرایط و بافتهای محیطی مختلف نیازمند طراحی استراتژیهای متفاوت میباشند. این چارچوب نظری به نسبت تحلیل موردی، نتایجی به بار می […]
پایان نامه مدیریت با موضوع ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی توزیع(مکان) توزیع یک عنصر اصلی در عرضه محصول توسط بازاریابان است که اهمیت در دسترس بودن و قابل اعتماد بودن عرضهکننده به عنوان اهداف خرید بر خریدار را نشان میدهد. توزیع دو مفهوم مرتبط اما مختلف در بازاریابی را نشان میدهد. اول توزیع شامل واسطههایی است که محصول را خریداری و سپس […]
پایان نامه مدیریت با موضوع ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی توزیع(مکان) توزیع یک عنصر اصلی در عرضه محصول توسط بازاریابان است که اهمیت در دسترس بودن و قابل اعتماد بودن عرضهکننده به عنوان اهداف خرید بر خریدار را نشان میدهد. توزیع دو مفهوم مرتبط اما مختلف در بازاریابی را نشان میدهد. اول توزیع شامل واسطههایی است که محصول را خریداری و سپس […]
ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی قیمت قیمت کالا باید به گونه ای تعیین شود که ضامن بقای شرکت با توجه به حداکثر سود مورد انتظار باشد، لذا برای بدست
آخرین نظرات