۲-۱۰-۱٫ گردشگری الکترونیکی
۲-۱۰-۱٫ گردشگری الکترونیکی سازمان جهانی گردشگری[۱] واژه گردشگری الکترونیکی را اینگونه تعریف می کند: واژه “گردشگری الکترونیکی” بمعنای کاربرد کسب و کار الکترونیکی[۲] در مسافرت و گردشگری است. گردشگری الکترونیکی یعنی دیجیتالی شده همه فرایندها و زنجیرههای ارزش در گردشگری، مسافرت و میهمان پذیری و فراغت. نکته قابل توجه در این واژه آنست که گردشگری […]
پایان نامه مدیریت دانشگاهی : خرید در بازارچه های مرزی
یکی از انواع گردشگری خرید که در دهه های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده ، خرید در بازارچه های مرزی[۱] است . این نوع خرید در نزدیک مرزهای بین المللی اتفاق می افتد و سه عامل مزیت قیمتی ، کالاهای مورد نظر و مقاصد انتخاب شده بر ان تاثیر می گذارند که […]
پایان نامه مدیریت دانشگاهی : خرید در بازارچه های مرزی
یکی از انواع گردشگری خرید که در دهه های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده ، خرید در بازارچه های مرزی[۱] است . این نوع خرید در نزدیک مرزهای بین المللی اتفاق می افتد و سه عامل مزیت قیمتی ، کالاهای مورد نظر و مقاصد انتخاب شده بر ان تاثیر می گذارند که […]
پایان نامه مدیریت با موضوع انواع پرداخت های الکترونیکی
انواع پرداخت های الکترونیکی E-paymenttypes Credit card Smart card E-wallet نحوهای گوناگونی برا ی پرداخت پول یا اعتبار به صورت الکترونیکی وجود دارد که از جمله آن میتوان از : کارت های اعتباری کارت ها ی هوشمند کیف پول الکترونیکی که برای هر کدام توضیحاتی را به اختصار بیان می کنیم : ۲-۳-۱) کارت های […]
پایان نامه مدیریت با موضوع انواع پرداخت های الکترونیکی
انواع پرداخت های الکترونیکی E-paymenttypes Credit card Smart card E-wallet نحوهای گوناگونی برا ی پرداخت پول یا اعتبار به صورت
الکترونیکی وجود دارد که از جمله آن میتوان از : کارت های اعتباری کارت ها ی هوشمند کیف پول الکترونیکی که برای هر کدام توضیحاتی را به اختصار بیان می کنیم : ۲-۳-۱) کارت های […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :
اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :
اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره تاریخچه پول و بانکداری در دنیا
ماشین خود پرداز به طور خلاصه ماشین های خودپرداز، پردازنده ها یا پایانه های الکترونیکی هستند که توسط بانکها برای تسهیل کار مشتریان بانک، در مکانهای خاصی نصب می شوند و به طور ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان می باشند. مشتریان از طریق این ماشین ها می توانند کارهای زیر را انجام دهند: ۱- برداشت […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره تاریخچه پول و بانکداری در دنیا
ماشین خود پرداز به طور خلاصه ماشین های خودپرداز، پردازنده ها یا پایانه های الکترونیکی هستند که توسط بانکها برای تسهیل کار مشتریان بانک، در مکانهای خاصی نصب می شوند و به طور ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان می باشند. مشتریان از طریق این ماشین ها می توانند کارهای زیر را انجام دهند: ۱- برداشت […]
پایان نامه در مورد آمیخته بازاریابی[۱]
آمیخته بازاریابی[۱] بوردن[۲] (۱۹۶۵) ادعا میکند اولین کسی بوده که از واژه آمیخته بازاریابی استفاده کرده است . وی میافزاید این واژه توسط کالیتون[۳](۱۹۴۸) به او پیشنهاد شده است. وی مدیر بازاریابی را همچون یک سرآشپز میداند که باید همه فعالیتهای بازاریابی خود را با هم ترکیب
آخرین نظرات