پایان نامه امکان سنجی توانمندیهای هتل های سنتی استان یزد و تنگناها و چالشهای فراروی آن بر اساس مدل SWOT
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریتگرایش کارآفرینی امکان سنجی توانمندیهای هتل های سنتی استان یزد و تنگناها وچالشهای فراروی آن بر اساس مدل SWOT (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پایان نامه : امکان سنجی آموزش های مهارتی محصول محور در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
پایان نامه رشته : علوم تربیتی عنوان : امکان سنجی آموزش های مهارتی محصول محور در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
پایان نامه:امکان سنجی تبدیل میعانات گازی به سوخت های قابل مصرفی ( بنزین )
پایان نامه رشته :مهندسی شیمی گرایش :مهندسی فرآیند عنوان : امکان سنجی تبدیل میعانات گازی به سوخت های قابل مصرفی ( بنزین )
پایان نامه: امکان سنجی تغییر وضعیت معادن متروکه روباز به نواحی گردشگری جهت ایجاد توسعه پایدار در مناطق روستایی
پایان نامه رشته : جغرافیا گرایش : برنامه ریزی توریسم عنوان : امکان سنجی تغییر وضعیت معادن متروکه روباز به نواحی گردشگری جهت ایجاد توسعه پایدار در مناطق روستایی
پایان نامه : تجزیه وتحلیل فرآیند هزینه یابی فعلی براساس مراکز هزینه و امکان سنجی اجرای هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان ولیعصر لامرد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : حسابداری گرایش : حسابداری عنوان : تجزیه وتحلیل فرآیند هزینه یابی فعلی براساس مراکز هزینه و امکان سنجی اجرای هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان ولیعصر لامرد
پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
امروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتریهای فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانهای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابیها نشان میدهد که هم مردم و هم شرکتها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای مخاطب، کنترلپذیری تبلیغات، شخصی سازی پیامها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد.
پایان نامه: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات
پایان نامه: بهبود امکان سنجی شیوه نامه ای بر پایه امکان سنجی ریاضی- منطقی
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع دانشگاه علوم و فنون مازندران دانشکده مهندسی صنایع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش صنایع عنوان: بهبود امکانسنجی شیوهنامهای بر پایه امکانسنجی ریاضی- منطقی استاد راهنما: آقای دکتر رضا رمضانی خورشید دوست
پایان نامه رشته حسابداری: امکان سنجی پیاده سازی ارزیابی متوازن در گروه شرکتهای سیمان فارس و خوزستان
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد
آخرین نظرات