رشته روانشناسی : رفتار مشکلآفرین: تعریفهاو مفهومپردازیها
رفتار مشکلآفرین: تعریفهاو مفهومپردازیها ارائه تعریفی واحد از اصطلاح رفتار مشکلآفرین به لحاظ موضعگیریهای نظری متفاوت، دشوار است. از نظر گالامبوس (۲۰۰۴)، رفتار مشکلآفرین برای با هم گروهبندی کردن بسیاری از فعالیتهای نوجوان که بالقوه برای او یا دیگران مشکلات یا دشواریهایی ایجاد میکنند، مورد استفاده قرار گرفته است. به بیان گالامبوس، رفتار مشکلآفرین به […]
دانلود پایان نامه روانشناسی : کفایت اجتماعی
کفایت اجتماعی: سازگاری اجتماعی کودکان، کانون تحقیقات گسترده ای در سالهای اخیر شده است این تمرکز نتیجه تحقیقی بنیادی می باشد که رابطه قوی بن کفایت اجتماعی اولیه و سازگاری زندگی آینده و رشد سالم را بیان می کند (کریک و داج[۱] ، ۱۹۹۴). اگر چه تعاریف بی شماری از کفایت اجتماعی در ادبیات وجود […]
منابع پایان نامه و مقاله در مورد نظریات مربوط به عملکرد خانواده – نظریه یادگیری اجتماعی
نظریات مربوط به عملکرد خانواده – نظریه یادگیری اجتماعی در نظریه یادگیری اجتماعی، وابستگی به عنوان یک سائق یاد گرفته شده که فرد در اثر تجربه فرا گرفته، توصیف شده است. به این معنا که پژوهش های مختلف نشان داده است رفتار افراد قابل تغییرند. بنابراین اگر چه محیط های اجتماعی مختلف مانند مدرسه و […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع تئوری های حاکمیت شرکتی و مقایسه آنها
تئوری های حاکمیت شرکتی و مقایسه آنها ۱- تئوری نمایندگی آغاز حاکمیت شرکتی از طریق مالکیت سهام، تأثیر چشمگیری بر کنترل شرکتها داشت و بدین ترتیب، مالکان اداره شرکت را به مدیران تفویض کردند. جدائی مالکیت از مدیریت (کنترل) منجر به یک مشکل سازمانی مشهور به نام مشکل نمایندگی شد. برلی و مینز (۱۹۳۲) و […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع تئوری های حاکمیت شرکتی و مقایسه آنها
تئوری های حاکمیت شرکتی و مقایسه آنها ۱- تئوری نمایندگی آغاز حاکمیت شرکتی از طریق مالکیت سهام، تأثیر چشمگیری بر کنترل شرکتها داشت و بدین ترتیب، مالکان اداره شرکت را به مدیران تفویض کردند. جدائی مالکیت از مدیریت (کنترل) منجر به یک مشکل سازمانی مشهور به نام مشکل نمایندگی شد. برلی و مینز (۱۹۳۲) و […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان میباشد. و در صورتیکه برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بیمعنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچهکه مشتریان از برند تجربه […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱]
ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری[۱] مطابق با این دیدگاه ارزش ویژه برند وابسته به ادراک مشتریان میباشد. و در صورتیکه برند از دید مشتریان فاقد ارزش باشد ارزشمند بودن آن مطابق با تعاریف دیگر نیز بیمعنی خواهد بود. به عبارت دیگر ارزش ویژه برند قدرت خود را از آنچهکه مشتریان از برند تجربه […]
پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند
جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان میباشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند میباشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعدهها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار میباشد. وابستگی […]
پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند
جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان میباشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند میباشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعدهها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار میباشد. وابستگی […]
آخرین نظرات