پایان نامه مدیریت آموزشی: بررسی رابطه مهارت مذاکره مدیران با میزان تعارض میان کارکنان مراکز آموزش فنی و حرفه ای کرج
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد
تاریخچه ارزیابی عملکرد
تاریخچه ارزیابی عملکرد سابقه ارزیابی به گذشتههای بسیار دور بر میگردد. مطالعات نشان میدهد که همواره در شکل گیری اجتماعات بشری تحت عنوان قبایل، پدیده تقسیم کار در بین اعضای قبیله در مواردی نظیر شکار، ایجاد امکان استراحت و غیره وجود داشته است. در این دوران ارزیابی عملکرد به صورت ابتدایی موجود بوده است به […]
پایان نامه رشته روانشناسی با موضوع : تعریف و ابعاد سرمایه اجتماعی
تعریف و ابعاد سرمایه اجتماعی واژهی سرمایهی اجتماعی برای نخستین بار توسط هانیفان (۱۹۱۶) به منظور بیان اهمیت مشارکت اجتماعی در ارتقای عملکرد مدارس به کار گرفته شد (شجاعی باغینی، ۱۳۸۷؛ پوتنام، ۲۰۰۰). بعد از وی، ایدهی مذکور چندین دهه به دست فراموشی سپرده شد و مجدداًً در دهههای بعدی در حوزههای گوناگون مورد […]
فروش پایان نامه روانشناسی : داراییهای نقدی
داراییهای نقدی یکی از وظایف اساسی مدیران مالی به طور اخص مدیریت وجه نقد میباشد. شرکتها استراتژیهای مدیریت وجه نقد خود را بر محور دو هدف تعیین میکنند: تهیه و تأمین وجه نقد برای انجام پرداختهای شرکت و به حداقل رساندن وجوهی که در شرکت به صورت راکد باقی میماند. هدف دوم بازتاب این طرز […]
آرشیو پایان نامه -نظریه های مرتبط با گزینش بین بدهی های عمومی و خصوصی
نظریه های مرتبط با گزینش بین بدهی های عمومی و خصوصی در بخش قبل، تاثیر بدهی بر ارزش شرکت به طور کلی مورد بررسی قرار گرفت. در این بخش، بدهی به دو دسته بدهی عمومی و بدهی خصوصی تقسیم شده و تاثیر هریک از این نوع بدهی ها بر ارزش شرکت بررسی می شود. بدهی […]
خرید اینترنتی فایل پایان نامه : نظریه های ساختار سرمایه
نظریه های ساختار سرمایه نظریه های ساختار سرمایه را میتوان در یک قالب کلی به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول به نظریههای مرتبط با گزینش از بین بدهی و سهام و دسته دوم به نظریه های مرتبط با گزینش از بین بدهیهای خصوصی و عمومی اختصاص دارد. کانون توجه همه این نظریه ها به […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری
بخش سوم بُعد اجتماعی است که میتواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفههای انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر میباشد، موثر است. بُعد اجتماعی را میتوان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]
پایان نامه دامهای توانمندسازی
دامهای توانمندسازی برسرراه فرایندتوانمندسازی کارکنان دامهایی وجود دارد که دآور[۱]، در سال ۱۹۹۹ آن را به دو گروه درونی و بیرونی تقسیم کرده است. الف) دام های درونی: تعریف قدرت به معنای اختیارات بی حدو مرز ارتباط قدرت و اختیارات مدیریتی انتظار تعهد از کارکنان تصور اینکه کارکنان از مهارتهای لازم برخوردارند نظارت بر توانمند […]
پایان نامه دامهای توانمندسازی
دامهای توانمندسازی برسرراه فرایندتوانمندسازی کارکنان دامهایی وجود دارد که دآور[۱]، در سال ۱۹۹۹ آن را به دو گروه درونی و بیرونی تقسیم کرده است. الف) دام های درونی: تعریف قدرت به معنای اختیارات بی حدو مرز ارتباط قدرت و اختیارات مدیریتی انتظار تعهد از کارکنان تصور اینکه
آخرین نظرات