پایان نامه سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی
پایان نامه رشته علوم اجتماعی – جامعه شناسی واحد گرمسار دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه جامعه شناسیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته جامعه شناسیعنوان :بررسی سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی با تاکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری زمستان ۱۳۹۰ (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه ماهیت قراردادهای استفاده از فضای مجازی و آثار آن
پایان نامه رشته حقوق دانشگاه قمدانشکده مجازیپایان نامه دوره کارشناسی ارشد حقوق خصوصی عنوان:ماهیت قراردادهای استفاده از فضای مجازی و آثار آنزمستان ۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)چکیده:انقلاب صنعتی جدید حقوقدانان را به بررسی مسائل فنی و حقوقی فضای مجازی حاصل از شبکه های رایانه ای در قالب شاخه جدیدی به […]
پایان نامه سرقت حدی در فضای مجازی
پایان نامه رشته حقوق وزارت علوم تحقیقات و فناوریمؤسسهی آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانیگروه حقوقپایاننامه برای دریافت درجهی کارشناسی ارشد(M.A.)گرایش حقوق جزا و جرمشناسیموضوعسرقت حدی در فضای مجازیاستاد مشاوردکتر مهدی نقویتیرماه 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)چکیده یکی از موضوعات نوظهور در عرصه ی ارتباطات جهانی و در فضای مجازی، […]
پایان نامه:بررسی سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی با تاکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری
هدف این پژوهش، بررسی سرمایه اجتماعی درون و برون گروهی کاربران فضای مجازی در سال ۸۸ با تاکید بر انتخابات دهم ریاست جمهوری در ایران بوده است. روش، از نوع زمینه یابی یا پیمایش انتخاب شد، و برای اجرای ابزار پژوهش و گردآوری داده های لازم، پرسشنامۀ حضوری محقق ساخته ای طراحی شد که طی روند پیش آزمون، ضریب اعتبار۷۷/۰ و ضریب پایایی۷۵/۰ مورد محاسبه قرار گرفت و به وسیلۀ آن داده ها گردآوری شد. جامعه آماری شامل دانشجویان سال های سوم و چهارم تحصیلی در دورۀ کارشناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود که با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۲۱۴ نفر مورد بررسی قرار گرفتند. یافته ها نشان دهندۀ تفاوت میزان سرمایه اجتماعی درون گروهی طرفداران نامزدها قبل و بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری بود، یعنی میزان سرمایه اجتماعی درون گروهی طرفداران نامزدها بعد از انتخابات بیشتر از میزان آن قبل از انتخابات است و این انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی درون گروهی طرفداران نامزدها در فضای مجازی شده است. همچنین این فرض که انتخابات دهم ریاست جمهوری در ایران باعث کاهش سرمایه اجتماعی برون گروهی طرفداران نامزدها در فضای مجازی شده است مورد تأیید قرار گرفت. یافته های تکمیلی نشان داد که هر اندازه میزان سه شاخص اعتماد، مبادله، و شبکه های اجتماعی در سرمایه اجتماعی درون گروهی بیشتر می شود، اعتماد در سرمایه اجتماعی برون گروهی کاهش می یابد. با توجه به میزان تاثیر این سه مولفه(اعتماد، شبکه و مبادله) بر سرمایه اجتماعی درون و
برون گروهی، می توان گفت در فضای مجازی موجود در دانشجویان مورد مطالعه، سرمایه اجتماعی برون گروهی کاهش و سرمایه اجتماعی درون گروهی افزایش یافته است.
واژگان کلیدی: سرمایه اجتماعی درون گروهی، سرمایه اجتماعی برون گروهی، فضای مجازی، انتخابات
پایان نامه تربیتی: تحلیل جامعه شناختی تاثیرسایت ها ی اینترنتی بر اجتماعی شدن کودکان ۱۱-۲ساله در فضای مجازی ایران
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات هرمزگان پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی موضوع: تحلیل جامعه شناختی تاثیرسایت ها ی اینترنتی بر اجتماعی شدن کودکان ۱۱-۲ساله در فضای مجازی ایران استاد راهنما: جناب آقای دکترکمال جوانمرد
پایان نامه گرایش خصوصی: ماهیت قراردادهای استفاده از فضای مجازی و آثار آن
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق دانشکاه قم دانشکده مجازی پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق گرایش خصوصی عنوان: ماهیت قراردادهای استفاده از فضای مجازی و آثار آن استاد راهنما: ابراهیم عبدی پورفرد
شنود غیرمجاز در فضای سایبر در حقوق کیفری ایران
بحث در مورد سوء استفاده کامپیوتری در بیشتر کشورهای توسعه یافته از دهۀ ۱۹۶۰ با به خطر افتادن حقوق فردی شروع شد . همزمان با گسترش سریع تکنولوژی اطلاعات در قلمرو زندگی و گسترش ارتباطات بین المللی و تکنولوژی مخابرات و ماهواره در دهۀ ۹۰ شاهد موج تازه ای از جرایم مرتبط با کامپیوتر بوده […]
پایان نامه ارشد : حضور مجازی در اتاق صحبت الکترونیکی
بخش چهارم بواسطه تبادل داده ها دراین شکل از قراردادها، عنصر انسانی در عملیات فنی انعقاد قرارداد دخالت مستقیم فیزیکی ندارد. زیرا طرفین قرارداد قبلا نحوه مبادله ارتباط و انعقاد قراردادهای فیما بین خود بطور الکترونیکی را سازماندهی نموده و دستورات لازمه مانند سفارش کالا و یا خدمات، پذیرش آن و یا پرداخت قیمت […]
آخرین نظرات