نارضایتی بدنی و اختلالات روانی
۲-۲-۲-۳-۱- نارضایتی بدنی و درماندگی / بهزیستی روانیبهزیستی روانشناختی طبقه وسیعی از طبقه ها است که پاسخهای هیجانی افراد، رضایتمندی ها و ارزیابی های کلی رضایت از زندگی را شامل می شود، این ارزیابی ها همچنین می تواند شناختی باشد هنگامی که شخص آگاهانه قضاوت های ارزیابانه ای در زندگی اش می کند و ممکن […]
پایان نامه اعتماد زناشویی و همدلی خانواده با رضایت زناشویی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی واحد مرودشتدانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) در رشته روانشناسی عمومی عنوان: رابطه بین اعتماد زناشویی و همدلی خانواده با رضایت زناشویی دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهمن ۱۳۹۳ عنوان صفحهچکیده. ۱فصل اول کلیات پژوهشمقدمه. ۳بیان مساله. ۵اهمیت و ضرورت […]
پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پایان نامه رابطه بین خودتوصیف گری بدنی و مهارت های ارتباطی با رضایت زناشویی معلمان زن متاهل
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده علوم انسانیرشته ی روانشناسی- عمومیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدعنوان:رابطه بین خودتوصیف گری بدنی و مهارت های ارتباطی با رضایت زناشویی معلمان زن متاهل بهمن ۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) «فهرست مطالب»فصل اول: کلیّات تحقیق—————————————— ۱۱-۱- مقدمه ——————————————————– […]
پایان نامه:رابطه بین مؤلفههای جنسی و مهارتهای ارتباطی با رضایت زناشویی در زنان متأهل
شهر گچساران
پایان نامه رشته : روان شناسی گرایش : عمومی عنوان : رابطه بین مؤلفههای جنسی و مهارتهای ارتباطی با رضایت زناشویی در زنان متأهل شهر گچساران
پایان نامه:اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
هدف از این پژوهش اولویتبندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران میباشد. با مطالعه تحقیقات پیشین و مدلهای مفهومی ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شاخصهای رضایت بازدیدکنندگان موزه شناسایی شده سپس با استفاده از مدل آکاما مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، دادههای مورد نیاز از ۳۸۵ نفر از بازدیدکنندگان موزه ملی ایران در شهر تهران جمعآوری گردید.
نتایج این پژوهش نشان میدهد که همه شاخصهای مدل تحقیق بجز قیمت و ارزش ادراک شده بر رضایت بازدیدکنندگان موزه تأثیر دارد و قیمت بلیط موزهها تأثیری بر میزان رضایت بازدیدکنندگان ندارد. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که متغیر اطمینان دارای بیشترین میزان اهمیت و متغیر همدلی دارای کمترین میزان اهمیت از دیدگاه بازدیدکنندگان است. محقق در انتها برای بهبود خدمات ارائه شده در موزهها و افزایش سطح رضایت بازدیدکنندگان پیشنهادهایی ارائه کرده است که امید است با عنایت مسئولین امر شاهد ارائه خدمات بهتر در موزهها و رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.
کلمات کلیدی: موزه، رضایتمندی، موزه ملی ایران
پایان نامه گرایش صنعتی و سازمانی: رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در بین کارکنان شبکه بهداشت شهرستان پاسارگاد
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی-گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد روانشناسی (M.A) گرایش صنعتی و سازمانی عنوان: رابطه بین سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی در بین کارکنان شبکه بهداشت شهرستان پاسارگاد استاد راهنما : دکتر سیروس […]
پایان نامه:بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت شغلی مدیران واحد های آموزشی
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت شغلی مدیران واحد های آموزشی
آخرین نظرات