پایان نامه مدیریت با موضوع ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی توزیع(مکان) توزیع یک عنصر اصلی در عرضه محصول توسط بازاریابان است که اهمیت در دسترس بودن و قابل اعتماد بودن عرضهکننده به عنوان اهداف خرید بر خریدار را نشان میدهد. توزیع دو مفهوم مرتبط اما مختلف در بازاریابی را نشان میدهد. اول توزیع شامل واسطههایی است که محصول را خریداری و سپس […]
پایان نامه مدیریت با موضوع ابعاد آمیخته بازاریابی محصول
ابعاد آمیخته بازاریابی توزیع(مکان) توزیع یک عنصر اصلی در عرضه محصول توسط بازاریابان است که اهمیت در دسترس بودن و قابل اعتماد بودن عرضهکننده به عنوان اهداف خرید بر خریدار را نشان میدهد. توزیع دو مفهوم مرتبط اما مختلف در بازاریابی را نشان میدهد. اول توزیع شامل واسطههایی است که محصول را خریداری و سپس […]
تأثیر سازمان بر پرداخت
تأثیر سازمان بر پرداخت قبل از اخذ تصمیم در مورد پرداخت باید عوامل متعددی در داخل سازمان مورد ملاحظه قرار گیرد، از جمله این عوامل میتوان اهداف و راهبردهای سازمان، سیاستها، فرهنگ و نوع کاری را که باید صورت گیرد و همچنین نوع مهارتهای مورد نیاز برای انجام کار و چگونگی عملکرد کارکنان را نام […]
پایان نامه در مورد آمیخته بازاریابی[۱]
آمیخته بازاریابی[۱] بوردن[۲] (۱۹۶۵) ادعا میکند اولین کسی بوده که از واژه آمیخته بازاریابی استفاده کرده است . وی میافزاید این واژه توسط کالیتون[۳](۱۹۴۸) به او پیشنهاد شده است. وی مدیر بازاریابی را همچون یک سرآشپز میداند که باید همه فعالیتهای بازاریابی خود را با هم ترکیب کند تا بتواند منافع کوتاه مدت و […]
پایان نامه در مورد آمیخته بازاریابی[۱]
آمیخته بازاریابی[۱] بوردن[۲] (۱۹۶۵) ادعا میکند اولین کسی بوده که از واژه آمیخته بازاریابی استفاده کرده است . وی میافزاید این واژه توسط کالیتون[۳](۱۹۴۸)
به او پیشنهاد شده است. وی مدیر بازاریابی را همچون یک سرآشپز میداند که باید همه فعالیتهای بازاریابی خود را با هم ترکیب کند تا بتواند منافع کوتاه مدت و […]
برند ( نام و نشان تجاری )
برند ( نام و نشان تجاری ) واژه برند از واژه اسکاندیناوی ((برند)) به معنی سوختن گرفته شده است. دامداران قدیمی برای تمایز بین دامهایشان علامتهای را برروی دامها با آتش میگذاشتن و این علائم ، اولین برندهای استفاده شده در دنیای تجارت بوده است . (بانی،۲۰۰۸) کاتلر برند را اینگونه تعریف میکند : […]
پایان نامه مدیریت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک:
خدمات بانکداری الکترونیک: بانکداری الکترونیک شامل سیستمهایی است که مشتریان موسسات مالی را قادر می سازد تا در سه سطح اطلاع رسانی، ارتباط و تراکنش از خدمات و سرویس های بانکی استفاده کنند: الف – اطلاع رسانی: این سطح ابتدایی ترین سطح بانکداری اینترنتی است. بانک اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را […]
پایان نامه مدیریت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک:
خدمات بانکداری الکترونیک: بانکداری الکترونیک شامل سیستمهایی است که مشتریان موسسات مالی را قادر می سازد تا در سه سطح اطلاع رسانی، ارتباط و تراکنش از خدمات و سرویس های بانکی استفاده کنند: الف – اطلاع رسانی: این سطح ابتدایی ترین سطح بانکداری اینترنتی است. بانک اطلاعات مربوط به خدمات و عملیات بانکی خود را […]
خرید پایان نامه : پذیرش تکنولوژی[۱]
پذیرش تکنولوژی پذیرش تکنولوژی از جانب کاربران، طی دههها از دیدگاههای گوناگونی بررسی شده است. فناوری بخشی از زندگی روزمره افراد بشر گردیده و بیشتر شرکتها انتظار دارند، مشتریان، تامین کنندگان و کارمندانشان مایل و قادر به استفاده از این فناوریها به طرق مختلف باشند. بنابراین، اینکه تحقیقات انجام شده در این زمینه، هماکنون اهمیت […]
آخرین نظرات