پایان نامه بررسی ارزشهای فرهنگی بر روی گسترش تبلیغات دهان به دهان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان : بررسی ارزشهای فرهنگی بر روی گسترش تبلیغات دهان به دهان
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد : ایجاد و گسترش بانکداری اینترنتی
ایجاد و گسترش بانکداری اینترنتی ایجاد و گسترش بانکداری اینترنتی شامل مراحل زیر است: مرحله اول: ایجاد و تنظیم استراتژی مرحله دوم : تجزیه و تحلیل و طرلحی مرحله سوم: انتخاب و توسعه فناوری مرحله چهارم: پیاده سازی(صادق پور،۱۳۸۶). مزایای بانکداری الکترونیک الف- افزایش در آمد ب- کاهش هزینه ج- دستیابی […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلیتابستان ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول
دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباددانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت صنعتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A »گرایش : تحقیق در عملیاتعنوان:ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ها تابستان ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش طراحی استراتژی تبلیغات مجموعه پاکت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشتهMBA گرایش استراتژیک بهمن ماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام
انتقال از فایل […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامهکارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی بین الملل موضــوع: بررسی رابطه بین انگیزه دانشجویان دراستفاده از SMS و میزان استفاده آنها از SMSهای تبلیغاتی (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) متن پایان نامه […]
پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات
پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرقجهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعیعنوانتاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدماتسال تحصیلی ۱۳۹۴ – ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) فهرست مطالب […]
پایان نامه : بررسی سیره تبلیغی و مخاطب شناسی امام صادق(ع) در نشر و گسترش معارف اسلامی
پایان نامه رشته : علوم اجتماعی عنوان : بررسی سیره تبلیغی و مخاطب شناسی امام صادق(ع) در نشر و گسترش معارف اسلامی
آخرین نظرات