خرید پایان نامه مدیریت : استراتژی بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
استراتژی بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا بازاریاب ها باید استراتژی های بازاریابی فشاری با تأکید بر فروش شخصی را برای محصولات با تکنولوژی سطح بالا به کار گیرند، در حالیکه برای محصولات با تکنولوژی سطح پایین، استراتژی های بازاریابی کششی با تأکید بر تبلیغات و پیشبرد فروش مؤثرترند. به ویژه فروش شخصی می تواند […]
پایان نامه پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیشبینی فروش با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالملل عنوان پایان نامه: پیشنهاد استراتژی بازاریابی مناسب مبتنی بر پیش بینی فروش با بهره گرفتن از شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون(مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع مس ایران) […]
پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)متن پایان نامه :(ممکن […]
پایان نامه مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) مدیریت بازرگانیگرایش مالیعنوان:مطالعه تاثیر فروشگرایی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر کرمانشاه)شهریور ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)متن پایان نامه :(ممکن […]
پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت
بیمه ایران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتگروه آموزشی مدیریتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحولعنوان:تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران نیمسال تحصیلیشهریور ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)متن […]
پایان نامه چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا
چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا چالش اصلی مدیریت بازاریابی تکنولوژی سطح بالا از اینجا نشأت می گیرد که در این حوزه باید با قسمت تحقیق و توسعه به صورت کاملاً مشترک و هماهنگ کار کرد. در جدول شماره ۲-۵ به برخی از تفاوت های فرهنگی بین متخصصان بازاریابی و متخصصان […]
پایان نامه چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا
چالش های پیش روی مدیریت استراتژیک بازاریابی تکنولوژی سطح بالا چالش اصلی مدیریت بازاریابی تکنولوژی سطح بالا از اینجا نشأت می گیرد که در این حوزه باید با قسمت تحقیق و توسعه به صورت کاملاً مشترک و هماهنگ کار کرد. در جدول شماره ۲-۵ به برخی از تفاوت های فرهنگی بین متخصصان بازاریابی و متخصصان […]
پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت
دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء میداند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژیهای تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژیهای مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]
پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت
دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء میداند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژیهای تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژیهای مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران
آخرین نظرات