آرشیو پایان نامه روانشناسی – الگویابی معادله ساختاری: اندازهگیری اثر واسطهگر
الگویابی معادله ساختاری: اندازهگیری اثر واسطهگر روابط ساختاری بین متغیرهای پنهان در الگویابی معادله ساختاری به شکل کوواریانس، اثرات مستقیم و اثرات غیر مستقیم میتوانند باشند. کوواریانس قابل قیاس با همبستگی است؛ از این حیث که به منزله روابط غیر جهتدار۶ بین متغیرهای مستقل تعریف میشود که با کمانهای دو سویه۷ نشان داده میشوند. […]
رشته روانشناسی : روش نمونهگیری و حجم نمونه
روش نمونهگیری و حجم نمونه نمونه مورد بررسی به روش نمونهگیری چندمرحلهای انتخاب شد. در مرحله نخست نمونهگیری، از سه ناحیه شمال، مرکز و جنوب تهران سه منطقه ۱، ۱۳ و ۱۹ از مناطق نوزدهگانه آموزشی تهران به قید قرعه انتخاب شدند. در مرحله بعدی، برای انتخاب دانشآموزان از سه منطقه آموزشی یادشده، روش […]
عوامل بافتی و رفتار مشکلآفرین: واسطهگری هویت
همانطور که بارون۱و کنی۲(۱۹۸۶) بیان کردهاند، روانشناسان از دیرباز اهمیت متغیرهای واسطهگر را به رسمیت شناختهاند. وو۳و سومبو۴(۲۰۰۸) اشاره میکنند که الگوی محرک ـموجود زنده ـ پاسخِ وودورث۵ (۱۹۲۷)، یکی از اولین آثاری است که واسطهگری در آن معرفی شده است. اما بهطور تجربی، در دهه ۱۹۸۰ بود که با طرح راهبردها و تحلیلِ دادههای […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع مدلهای درمانی اختلال وسواس فکری و عملی
مدلهای درمانی اختلال وسواس فکری و عملی ۲-۲-۱ مدل عصبی- زیستی رفتارهای تکراری ویژه وافکار مزاحم خاص اختلال وسواس فکری و عملی (OCD)آنرا یک کاندید مناسب برای مدل روان شناسی عصب شناختی[۱] میسازد(فرامپتون ، ۲۰۰۳). مجموعهی عوامل ارثی – ژنتیکی، ارتباط بخشهای مختلف مغز با OCDونقش انتقال دهندههای عصبی درقالب عوامل عصبی- زیستی قابل بحث […]
پایان نامه مدیریت : نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت
نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان میدهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمیآید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]
پایان نامه مدیریت : نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت
نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان میدهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمیآید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]
پایان نامه رابطه بین درصد تغییرات سرمایه گذاری و سود تقسیمی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی (پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته حسابداری M.A) عنوان:مطالعه پویایی رابطه بین درصد تغییرات سرمایه گذاری، سود و سود تقسیمی بهمن ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه بررسی سرمایه اجتماعی سازمانی و توانمندسازی کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیعلوم وتحقیقات واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتیعنوانبررسی رابطه سرمایه اجتماعی سازمانی و توانمندسازی کارکنان(مطالعه موردی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران) سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ چکیدههدف ازاین پژوهش،بررسی تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بود.این پژوهش برمبنای هدف ازنوع کاربردی،ازحیث روش […]
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه بررسی ارتباط علّی رفتار رهبری و انسجام گروهی در ورزشکاران نوجوان
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی
آخرین نظرات