پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده گردشگری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی-بازاریابی عنوان: بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران مطالعه موردی: آذربایجان شرقی خرداد ۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه:تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
پایان نامه : شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش : بازاریابی عنوان :شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
پایان نامه : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
پایان نامه:اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
هدف از این پژوهش اولویتبندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران میباشد. با مطالعه تحقیقات پیشین و مدلهای مفهومی ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شاخصهای رضایت بازدیدکنندگان موزه شناسایی شده سپس با استفاده از مدل آکاما مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، دادههای مورد نیاز از ۳۸۵ نفر از بازدیدکنندگان موزه ملی ایران در شهر تهران جمعآوری گردید.
نتایج این پژوهش نشان میدهد که همه شاخصهای مدل تحقیق بجز قیمت و ارزش ادراک شده بر رضایت بازدیدکنندگان موزه تأثیر دارد و قیمت بلیط موزهها تأثیری بر میزان رضایت بازدیدکنندگان ندارد. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که متغیر اطمینان دارای بیشترین میزان اهمیت و متغیر همدلی دارای کمترین میزان اهمیت از دیدگاه بازدیدکنندگان است. محقق در انتها برای بهبود خدمات ارائه شده در موزهها و افزایش سطح رضایت بازدیدکنندگان پیشنهادهایی ارائه کرده است که امید است با عنایت مسئولین امر شاهد ارائه خدمات بهتر در موزهها و رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.
کلمات کلیدی: موزه، رضایتمندی، موزه ملی ایران
پایان نامه رشته مدیریت با موضوع : خرید فراغتی
در اینجا لازم است که به تفاوت بین خرید سنتی و خرید مدرن اشاره کنیم . خرید سنتی به خرید یک کالای خاص اشاره دارد در حالی که خرید مدرن یک فعالیت چند بعدی است که تعاملات اجتماعی ، مبادلات اقتصادی و در بعضی اوقات شرکت در فعالیتهایی است که ربطی به خرید ندارد . […]
پایان نامه رشته مدیریت با موضوع : خرید فراغتی
در اینجا لازم است که به تفاوت بین خرید سنتی و خرید مدرن اشاره کنیم . خرید سنتی به خرید یک کالای خاص اشاره دارد در حالی که خرید مدرن یک فعالیت چند بعدی است که تعاملات اجتماعی ، مبادلات اقتصادی و در بعضی اوقات شرکت در فعالیتهایی است که ربطی به خرید ندارد . […]
آخرین نظرات