پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:
توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسبوکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگیهای یک محصول: نام، بستهبندی، قیمت، شهرت و نحوهی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان میکنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]
پایان نامه مدیریت : توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی:
توسعه نشان تجاری به عنوان استراتژی رقابتی: ۲-۲-۱۱-۱- نشان تجاری و کسبوکار: واژه نشان تجاری یکی از پر استفاده ترین واژگان کسب و کارمی باشد. بر اساس نظر داوید اوجیلو[۱] جمع نامشهود ویژگیهای یک محصول: نام، بستهبندی، قیمت، شهرت و نحوهی تبلیغ است. برای درک بهتر تعریف نشان تجاری پنج مورد را بیان میکنیم: ۲-۲-۱۱-۱-۱- […]
برند ( نام و نشان تجاری )
برند ( نام و نشان تجاری ) واژه برند از واژه اسکاندیناوی ((برند)) به معنی سوختن گرفته شده است. دامداران قدیمی برای تمایز بین دامهایشان علامتهای را برروی دامها با آتش میگذاشتن و این علائم ، اولین برندهای استفاده شده در دنیای تجارت بوده است . (بانی،۲۰۰۸) کاتلر برند را اینگونه تعریف میکند : […]
پایان نامه مدیریت : معانی نام و نشان تجاری
معانی نام و نشان تجاری کاتلر برای نام و نشان تجاری معانی مختلفی بیان کرده است (katler,2007, p188) که در زیر ارائه شده است . ویژگیها : یک نام و نشان تجاری باعث می شود که ویژگی های خاصی به ذهن خطور کند . خودروی مرسدس بنز مؤید یک خودروی گران قیمت ، عالی ، […]
پایان نامه مدیریت : معانی نام و نشان تجاری
معانی نام و نشان تجاری کاتلر برای نام و نشان تجاری معانی مختلفی بیان کرده است (katler,2007, p188) که در زیر ارائه شده است . ویژگیها : یک نام و نشان
تجاری باعث می شود که ویژگی های خاصی به ذهن خطور کند . خودروی مرسدس بنز مؤید یک خودروی گران قیمت ، عالی ، […]
پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول
دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباددانشکده علوم انسانی – گروه مدیریت صنعتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A »گرایش : تحقیق در عملیاتعنوان:ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ها تابستان ۱۳۹۳ متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
مقاله نشانهها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی:
نشانهها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی: اورزاک (۲۰۰۵) وابستگی به اینترنت را به عنوان یک مشکل روانشناختی دارای دو دسته علایم و نشانهها میداند. الف- نشانهها و علایم روانشناختی و ب- نشانهها و علایم جسمانی ۲-۴-۱ نشانههای روانشناختی: نوعی احساس خوب بودن و رضامندی که به فرد هنگام استفاده از رایانه دست میدهد، ناتوانی […]
پایان نامه مدیریت : نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت
نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان میدهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمیآید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]
پایان نامه مدیریت : نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت
نقش آرمهای تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان میدهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمیآید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]
مقاله (پایان نامه) : مراحل تجاریسازی یافتههای پژوهشی
مراحل تجاریسازی یافتههای پژوهشی ۱- تولید ایده: مهمترین دستاورد پژوهش، «تولید ایده[۱]» است. نخستین پرسشی که مطرح میشود آنست که «ایده» را چگونه باید تولید کرد؟ راههای متعددی برای تحقق این هدف در بنگاههای اقتصادی وجود دارد. فرض کنیم که ما در صدد تولید کالای
آخرین نظرات