پایان نامه تحلیلی بر فرصتها و چالشهای تولید دانش مدیریت در نظام آموزش عالی ایران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه الزهرا(س) دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی عنوان: تحلیلی بر فرصتها و چالشهای تولید دانش مدیریت در نظام آموزش عالی ایران استاد مشاور: دکتر فریبا عدلی شهریور ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی شرق فارس
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات فارس دانشکده علوم پایه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc “ رشته: مدیریت صنعتی گرایش: تولید عنوان: تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی شرق فارس سال تحصیلی: ۹۴-۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد علوم و تحقیقات فارس دانشکده علوم پایه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc “ رشته: مدیریت صنعتی گرایش: تولید عنوان: تاثیر پیاده سازی نظام چهار مرحله ای مدیریت دانش بر کارآیی کارکنان شعب بانک ملی شرق فارسسال تحصیلی: ۹۴-۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]
پایان نامه:بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و پیاده سازی نظام مدیریت دانش در ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و پیاده سازی نظام مدیریت دانش در ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا)
پایان نامه رشته روانشناسی در مورد : ویژگی های منحصر به فرد مدیریت آموزشی
ویژگی های منحصر به فرد مدیریت آموزشی با اینکه وجوه مشترک بسیاری بین مدیریت آموزشی و مدیریت در مفهوم عام آن وجود دارد و این مزیت سبب استفاده از یافته های علمی مدیریت در امر مدیریت آموزشی میگردد. با این حال لازم است ویژگی های منحصر به فرد سازمان های آموزشی و به تبع آن […]
مقاله نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا
نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا در نگرش سیستمی سازمان به عنوان یک سیستم باز در نظر گرفته میشود که از پنج جز اصلی (داده- ستاد- فرآیند- باز خور و محیط) تشکیل گردیده است. این نوع نگرش همچنین بهترین وسیله وحدت بخشیدن به مفاهیم و تئوری های گوناگون مدیریت به منظور دستیابی به یک نظریه جامع […]
پایان نامه : سیر تحول مدیریت
سابقه مدیریت به هزاران سال پیش و قدمت تاریخی بشری مربوط می شود ایرانیان، مصریان، رومیان، چینیان و سایرین دارای پیشینه هایی در مورد چگونگی اداره واحد های اداری، تجاری، نظامی و آموزشی خود بودند. به عنوان مثال لشکر کشی پانصد هزار نفری خشایار به مقدونیه و لشکر کشی اسکندر به آسیا و […]
مقاله : تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر
تعاریف مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت کیفیت فراگیردرگیرساختن تمام افرادسازمان درجهت بهبودوکیفیت مستمر،سوددهی بیشتروررضایت مشتریان است که جنبه پیشگیرانه آن برجنبه های درمان تقدم دارد.(ککال، ۱۹۹۹) شریف زاده (۱۳۷۹) به نقل ازیوران می گوید: هدف مدیریت کیفیت فراگیر ایجاد یک سسیستم ونظام مدیریتی است که ازبروزنارسایی ها ومشکلات درچرخه عملکرد سازمان وموسسه جلوگیری می کند.برای تحقق […]
پایان نامه زیرساخت های تسهیم دانش
زیرساخت های تسهیم دانش توجه به زیرساختهای تسهیم دانش از سوی سازمانها و مؤسسههای آموزشی و پژوهشی و نهادینه شدن سیاستها و برنامههای مرتبط با اشتراک دانش، سازمانها را در اجرای هر چه بهتر و تسهیل فرایند تسهیم دانش یاری مینماید. در این بخش، زیرساختهای مرتبط با تسهیم دانش در سه مقوله برنامههای تسهیم دانش، […]
آخرین نظرات