پایان نامه ارزیابی مدیریت کلاسی از منظر توجه به مهارت اجتماعی
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحدلامردپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش:تحقیقات آموزشیعنوان :ارزیابی مدیریت کلاسی از منظر توجه به مهارتهای اجتماعی در مدارس ابتدایی اشکنان در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ خرداد ماه ۱۳۹۴ فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده .۱فصل اول : طرح تحقیق مقدمه ۲ بیان مسأله ۴ اهمیت و ضرورت تحقیق.۶ […]
پایان نامه رابطه بین سبک های تربیتی والدین با مهارت اجتماعی
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامیپردیس تحصیلات تکمیلی علوم تحقیقات هرمزگان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته : روان شناسی عمومی(M.A)گرایش: روان شناسی عمومی عنوان:بررسی رابطه بین سبک های تربیتی والدین با مهارت اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش آموزان دوره ابتدایی شهر منوجان در سال تحصیلی ۹۳- ۱۳۹۲ سال تحصیلی۱۳۹۳-۱۳۹۲ (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه رشته روانشناسی با موضوع : آموزش مهارتهای اجتماعی
الگو رفتاری بعدی که برای اختلال اضطراب اجتماعی توصیه میشود اینست که افرادی که اختلال را گسترش میدهند در معلوماتشان از مهارتهای اجتماعی نقص دارند. آموزش مهارتهای اجتماعی به عنوان درمانی برای اضطراب اجتماعی بر اساس الگوی نقص مهارتها توسعه یافته است. محتوا از برنامهای به برنامه دیگر متفاوت است (ولیسنکی[۱]، مارکس[۲] و ویول[۳]، […]
مقاله : عناصر مهارت های اجتماعی:
عناصر مهارت های اجتماعی: در تعیین این که «مهارت های اجتماعی»، شامل چه عناصری است اختلاف نظر بسیاری وجود دارد، برای مثال موارد زیر برخی از عناصر تشکیل دهنده مهارت های اجتماعی محسوب می شوند: ارتباط کلامی، ارتباط غیر کلامی، تماس چشمی، حرکات زبان و بدن، مجاورت، خصائص ظاهری، فرا زبان، تقویت و پاداش، پرسش، […]
پایان نامه : مهارتهای اجتماعی
مهارتهای اجتماعی ۲-۵-۱ فرآیند ارتباط اجتماعی لیبرمن (۲۰۰۱) کنش متقابل اجتماعی را به یک فرآیند مرحلهای که هر مرحله نیازمند یک مجموعه از مهارتهای متفاوت میباشد، تجزیه نموده است. مرحله اول ارتباط، نیازمند مهارت گیرندگی است که شامل مهارتهایی است که برای توجه کردن و درک درست اطلاعات اجتماعی مناسب که در موقعیتها وجود دارد […]
مهارتهای اجتماعی
مهارتهای اجتماعی در یک برداشت کلی مهارتهای اجتماعی، مهارتهای هستند که در حین تعامل بین فردی با افراد دیگر به کار میروند. فیلیپس[۱] (۱۹۷۸) پس از بررسی تعدادی از رویکردهای مربوط به تحلیل مهارتهای اجتماعی نتیجه میگیرد، کسی دارای مهارتهای اجتماعی است که با دیگران به گونهای ارتباط برقرار کند که بتواند به حقوق، خواستهها، […]
پایان نامه شیوههای آموزش مهارتهای اجتماعی
شیوههای آموزش مهارتهای اجتماعی قبل از شروع آموزش مهارتهای اجتماعی باید این امر روشن شود که چه مهارتهایی برای آموزش به کودکان و نوجوانان حائز اهمیت است. در تعیین این مهارتها باید چند نکته را مشخص کرد از جمله مرحله رشد کودک که در سرعت بخشیدن یابه تاخیر انداختن آموزش و کسب مهارت مؤثر است. […]
مهارتهای اجتماعی نابینایان
مهارتهای اجتماعی نابینایان ۲-۶-۱ رشد اجتماعی در نابینایان پژوهشها در رابطه با کودکان نابینا نشان میدهد که این کودکان الف) در دلبستگی بین نوزاد و مادر دچار تأخیرهای رشدی میباشند. ب) در مقایسه با همسالا ن بینای خود از تجارب اجتماعی کمتری برخوردارند. ج) از همسالان بینای خود باز خوردهای ناکافی دریافت میکنند (ون، ۱۹۸۳). […]
ویژگیهای مهارتهای اجتماعی
ویژگیهای مهارتهای اجتماعی مهارتهای اجتماعی رفتارهایی است اکتسابی که از طریق مشاهده، مدل سازی، تمرین و بازخورد آموخته میشود و دارای ویژگیهای زیر است: رفتارهای کلامی و غیرکلامی را در بر میگیرند، پاسخهای مناسب و مؤثر را در بردارند، بیشتر جنبه تعاملی داشته، تقویتهای اجتماعی را به حداکثر میرسانند، براساس ویژگیها و محیطی که فرد […]
متن کامل پایان نامه : مهارتهای اجتماعی لازم برای زندگی
مهارتهای اجتماعی لازم برای زندگی ۱-مهارت تفکر انتقادی: منظور از تفکر انتقادی، انتقاد کردن از گوینده یا نویسنده یا خبر و نتیجه نیست، بلکه
آخرین نظرات