پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری
اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری اساساً دو دیدگاه در مورد بازارگرایی یا گرایش بازار قابل تمایز است: دیدگاه رفتاری و دیدگاه فرهنگی. درحالی که دیدگاه رفتاری، بازارگرایی را براساس رفتارهای خاص مرتبط با بازاریابی، به عنوان مثال تولید و انتشار هوش بازار و حساسیت و پاسخگویی نسبت به آن، تشریح میکند. دیدگاه فرهنگی به […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری
اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری اساساً دو دیدگاه در مورد بازارگرایی یا گرایش بازار قابل تمایز است: دیدگاه رفتاری و دیدگاه فرهنگی. درحالی که دیدگاه رفتاری، بازارگرایی را براساس رفتارهای خاص مرتبط با بازاریابی، به عنوان مثال تولید و انتشار هوش بازار و حساسیت و پاسخگویی نسبت به آن، تشریح میکند. دیدگاه فرهنگی به […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : مشتریمداری در بازارگرایی
مشتریمداری در بازارگرایی بررسی تحقیقات و مطالعات صاحبنظران نشان میدهد که تعاریف مختلفی از مشتریمداری صورت گرفته است. در ادامه به برخی از این تعاریف اشاره میکنیم: شاپیرو (۱۹۸۸) معتقد است مشتریمداری عبارت است از ترویج اطلاعات مربوط به مشتریان در سراسر سازمان، تدوین برخی استراتژیها و فنون خاص جهت برآورده ساختن نیازهای بازار به […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : مشتریمداری در بازارگرایی
مشتریمداری در بازارگرایی بررسی تحقیقات و مطالعات صاحبنظران نشان میدهد که تعاریف مختلفی از مشتریمداری صورت گرفته است. در ادامه به برخی از این تعاریف اشاره میکنیم: شاپیرو (۱۹۸۸) معتقد است مشتریمداری عبارت است از ترویج اطلاعات مربوط به مشتریان در سراسر سازمان، تدوین برخی استراتژیها و فنون خاص جهت برآورده ساختن نیازهای بازار به […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : عوامل مؤثر بر بازارگرایی
عوامل مؤثر بر بازارگرایی پیشزمینهها و عوامل مؤثر بر بازارگرایی، عوامل سازمانیای هستند که باعث استقرار مفهوم بازاریابی و یا مانع آن میشوند. این عوامل عبارتند از: عوامل مربوط به مدیریت عالی[۱]، پویائیهای بینبخشی[۲] و سیستمهای سازمانی۳. مدیریت عالی: مدیریت عالی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ترغیبکننده بازارگرایی در سازمانها محسوب میشود. وبستر (۱۹۸۸) […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : عوامل مؤثر بر بازارگرایی
عوامل مؤثر بر بازارگرایی پیشزمینهها و عوامل مؤثر بر بازارگرایی، عوامل سازمانیای هستند که باعث استقرار مفهوم بازاریابی و یا مانع آن میشوند. این عوامل عبارتند از: عوامل مربوط به مدیریت عالی[۱]، پویائیهای بینبخشی[۲] و سیستمهای سازمانی۳. مدیریت عالی: مدیریت عالی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ترغیبکننده بازارگرایی در سازمانها محسوب میشود. وبستر (۱۹۸۸) […]
پایان نامه رفتارهای مدرن بازارگرایی ـ نسل دوم بازارگرایی
رفتارهای مدرن بازارگرایی ـ نسل دوم بازارگرایی نسل دوم شرکتهای بازارگرا، خود را متعهد به شناخت نیازهای اظهار شده و اظهار نشده مشتریان، تواناییها و برنامه های رقبا و ارزیابی اطلاعات بازار می کنند. این شرکتها دائما از طریق آگاه ساختن سازمان و هماهنگی فعالیت بخشهای سازمان با یکدیگر، به ایجاد ارزش برتر برای مشتریان […]
پایان نامه رفتارهای مدرن بازارگرایی ـ نسل دوم بازارگرایی
رفتارهای مدرن بازارگرایی ـ نسل دوم بازارگرایی نسل دوم شرکتهای بازارگرا، خود را متعهد به شناخت نیازهای اظهار شده و اظهار نشده مشتریان، تواناییها و برنامه های رقبا و ارزیابی اطلاعات بازار می کنند. این شرکتها دائما از طریق آگاه ساختن سازمان و هماهنگی فعالیت بخشهای سازمان با یکدیگر، به ایجاد ارزش برتر برای مشتریان […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : بازارگرایی
بازارگرایی مدیران کامیاب کسانی هستند که سازمان خود را با شرایط روز همگام میسازند. این همگامی زمانی امکانپذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند. در بازارگرایی رضایت مشتریان هسته فعالیت شرکت را تشکیل میدهد و کلیه فعالیتهای شرکت باید در راستای ارضای نیازهای مشتریان باشد. […]
پایان نامه مدیریت با موضوع : بازارگرایی
بازارگرایی مدیران کامیاب کسانی هستند که سازمان خود را با شرایط روز همگام میسازند. این همگامی زمانی امکانپذیر است که کارکنان و مدیران
آخرین نظرات