پایان نامه تأثیر ذهن آگاهی بر کارائی بازخورد خود کنترلی در فرایند یادگیری یک تکلیف حرکتی مداوم
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه تبریز دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گروه رفتار حرکتی عنوان تأثیر ذهن آگاهی بر کارائی بازخورد خود کنترلی در فرایند یادگیری یک تکلیف حرکتی مداوم تاریخ ارائه پایان نامه زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) نام خانوادگی: سلطانی نام: روشنک عنوان […]
پایان نامه:رابطه خود کنترلی و عملکرد خانواده با سازگاری اجتماعی بین دانشآموزان دبیرستانی شهرستان آباده
پایان نامه رشته :روانشناسی گرایش :عمومی عنوان : رابطه خود کنترلی و عملکرد خانواده با سازگاری اجتماعی بین دانشآموزان دبیرستانی شهرستان آباده
پایان نامه با موضوع نظریهی خودکنترلی بزهکاری
نظریهی خودکنترلی بزهکاری برای درک کامل آموزهی نظریهپردازی هیرشی، بسیار مهم است که شرایط تاریخی او را در هنگام نگارش علل بزهکاری درک کنیم. در دههی ۱۹۶۰، جامعهی آمریکا از دیدگاه تشتت اجتماعی جرمشناسی که قبلاً تفکر غالب در جرمشناسی بود، خسته شده بود. در آن زمان، هیرشی شاهد از دست رفتن کنترل اجتماعی بر […]
دانلود مقاله نظریهی خودکنترلی بزهکاری
عملکرد تحصیلی عملکرد تحصیلی دانش آموزان یکی از شاخص های مهم در ارزشیابی آموزش و پرورش است و تمام کوششها در این نظام درواقع تلاش برای جامعه عمل پوشاندن بدین امر تلقی می شود. به طور اعم کل جامعه و به طور اخص نظام آموزش و پرورش نسبت به سرنوشت کودکان، رشد و تکامل […]
پایان نامه : مراحل رسیدن به خودکنترلی و ادراک کنترل
مراحل رسیدن به خودکنترلی و ادراک کنترل راتر(۱۹۶۶)، سه مرحله آموزش خودکنترلی و ادراک کنترل برای رسیدن به منبع کنترل درونی به دانشآموزان را به شرح زیر ذکر کرد: مرحله اول: این مرحله شامل اداره رفتار دانشآموز از طریق معلم است. معلم با بهره گرفتن از روشهای تقویت مثبت، محروم کردن، جریمه کردن، رهنمود
دادن […]
پایان نامه:رابطه خودکنترلی و سبکهای فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهرستان آباده
پایان نامه رشته : روانشناسی گرایش :عمومی عنوان : رابطه خودکنترلی و سبکهای فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی در بین دانش آموزان دبیرستانی شهرستان آباده
پایان نامه:بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیران (مطالعه موردی: مدارس متوسطه شهرمیناب)
این تحقیق باهدف بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی (عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی)بامیزان خلاقیت دردبیران مردوزن متوسطه شهرمیناب انجام شده است.این تحقیق درزمره تحقیقات کاربردی است وازنظر گردآوری اطلاعات ازنوع توصیفی وبه روش همبستگی است.جامعه آماری این تحقیق کلیه دبیران مردوزن متوسطه شهرمیناب می باشد که تعداد۱۸۰نفر می باشدکه بااستفاده ازروش نمونه گیری بصورت تصادفی بااستفاده ازجدول مورگان۱۲۲نفرانتخاب گردید.برای جمع آوری داده های پژوهش ازآزمون خلاقیت تورنس،پرسشنامه کوپراسمیت،مقیاس خودکنترلی تانجنی وپرسشنامه خودکارآمدی شرر استفاده شد.باتوجه به تحلیل داده های جمع آوری شده نتایج زیر بدست آمد:
بطورکلی مشخص شدکه بین متغیرهای پیش بین عزت نفس عمومی ، عزت نفس اجتماعی ، خودکارآمدی ، عزت نفس خانوادگی ، خودکنترلی ، عزت نفس تحصیلی باسیالی ، بسط ، ابتکار ، انعطاف پذیری رابطه معناداروجوددارد.
پایان نامه: بررسی رابطه میان هوش معنوی و خودکنترلی دانشجویان پیام نور واحد بهشهر
دانلود پایان نامه رشته علوم تربیتی عنوان : بررسی رابطه میان هوش معنوی و خودکنترلی دانشجویان پیام نور واحد بهشهر
ویژگی های یادگیرنده خود تنظیم
ویژگی های یادگیرنده خود تنظیم زیمرمن (۱۹۸۶) معتقد است که فـراگیرن خودتنظیم ، اهداف مشخصی برای خود در نظر می گیرند و برای دستیابی به آنها راهبردهایی را به کار می برند. این یادگیرندگان ، خود شروع به یادگیری می کنند ، بر پیشرفت خود نظارت دارند و آن ارزیابی می کنند . انگیزش درونی […]
آخرین نظرات