مقاله (پایان نامه) : شرطی سازی ارزشی
یکی از تاثیرگذارترین ایدهها در روانشناسی این است که رفتار انسان، به مقدار زیادی با دوست داشتنها و دوست نداشتنها هدایت میشود. در طول سه دهه گذشته، روانشناسی اجتماعی به میزان زیادی به نقش سازوکارهای شرطی سازی به عنوان منبعی از دوست داشتن و نداشتن افراد گرایش نشان داده است (والتر[۱]، ویل [۲]و داسینگ[۳]، […]
پایان نامه روانشناسی در مورد : ارزش ها
ارزش ها ارزش ها در حقیقت عبارتند از عمل گزینش یا انتخاب که آدمی در اوضاع مختلف زندگی به آن تکیه میکند و جهتگیریهای اساسی و میلهای عمیق و ریشهدار او و اشیایی را که نزد او از احترام و تقدس بهرهمند هستند را در بر میگیرد(سیدی، ۱۳۷۸: ۶۲). بروس کوئن میگوید: ارزش ها باورهای […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع رابطه بین ارزشهای فرهنگی و گرایشهای تفکر انتقادی
رابطه بین ارزشهای فرهنگی و گرایشهای تفکر انتقادی فرهنگ عبارت است از ارزشهایی که اعضـای یک گروه معین دارند، هنجارهایـی که از آن پیـروی میکنند و کالاهایی مادی که تولید میکنند (گیدنز[۱]، ۱۹۸۹). ارزشها آرمانهای انتـزاعی هستند، حال آنکه هنجارها اصول، عقاید معین و بایدها و نبایدهایی هستند که از مردم انتظار میرود آنها […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره کالاهای معاف از مالیات [۱]
معافیت مالیاتی برای بعضی کالاها و در بعضی مکانها مانند مناطق ازاد تجاری قابل اجراست . این معافیت مالیاتی موجب کاهش قیمتها در این مناطق و در قبال بعضی از این کالاها شده و همین موجب جذب بسیاری از گردشگران به این مناطق می گردد . برخی از افراد به مقصدهای خاصی سفر می […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره کالاهای معاف از مالیات [۱]
معافیت مالیاتی برای بعضی کالاها و در بعضی مکانها مانند مناطق ازاد تجاری قابل اجراست . این معافیت مالیاتی موجب کاهش قیمتها در این مناطق و در قبال بعضی از این کالاها شده و همین موجب جذب بسیاری از گردشگران به این مناطق می گردد . برخی از افراد به مقصدهای خاصی سفر می […]
پایان نامه مدیریت : مدل مؤلفه های ارزش
مدل مؤلفه های ارزش به طور کلی در مورد درک مشتری نسبت به ارزش سه مؤلفه اصلی را به شرح زیر می توان مطرح ساخت: ناراضی کننده ها : خصوصیات مورد انتظار در یک کالا یا خدمت که عدم وجود آنها موجب آزردن و نارضایتی مشتری می شود ولی وجودشان برای مشتری خنثی عمل می […]
پایان نامه مدیریت : مدل مؤلفه های ارزش
مدل مؤلفه های ارزش به طور کلی در مورد درک مشتری نسبت به ارزش سه مؤلفه اصلی را به شرح زیر می توان مطرح ساخت: ناراضی کننده ها : خصوصیات مورد انتظار در یک کالا یا خدمت که عدم وجود آنها موجب آزردن و نارضایتی مشتری می شود ولی وجودشان برای مشتری خنثی عمل می […]
پایان نامه مدیریت درباره : ارزش از دیدگاه مشتری
ارزش از دیدگاه مشتری اخیرا در بین محققان مدیریت گرایش عمده ای به سمت ارزش از دید مشتری به چشم می خورد و این مساله از جنبه های متعددی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مفهوم ارزش یکی از پرکاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص […]
پایان نامه مدیریت درباره : ارزش از دیدگاه مشتری
ارزش از دیدگاه مشتری اخیرا در بین محققان مدیریت گرایش عمده ای به سمت ارزش از دید مشتری به چشم می خورد و این مساله از جنبه های متعددی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مفهوم ارزش یکی از پرکاربردترین مفاهیم در علوم اجتماعی به طور عام و در ادبیات مدیریت به طور خاص […]
ارزش مشتری
ارزش مشتری در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین
آخرین نظرات